Повернення

Як повернути товар

Наш сайт надає в основному товари технічного напрямку. Технічне обслуговування — це складна технічна робота, яка потребує знань, терпіння та завзятості, і на ній неможливо заощадити гроші. Практичні навички та знання вам потрібно отримувати самостійно, і ми за вас це зробити не зможемо. І якщо вам не вдалося відремонтувати свою техніку з першого разу, вам потрібно набратися терпіння, виявити кмітливість, вивчити питання і не шукати винних навколо, крім себе. Неможливо щоб ви при невдачі не зазнавали жодних втрат, це досвід та плата за свою некомпетентність.

Повернення товару здійснюється згідно з чинним законодавством України та у визначений цими правилами час (14 днів).

Якщо деталь спеціальна та складнотехнічна (особливо електроніка) і спеціально була замовлена ​​для вас з-за кордону, повернення не гарантуємо або може здійснюватись лише за домовленістю.
Після підключення та тестування складнотехнічні електронні деталі/ компоненти до повернення не приймаються.

Якщо ви повертаєте ущільнювач для холодильника, суму компенсації ми зможемо визначити лише після огляду повернення
ТОМУ ЩО
Ущільнення холодильника є дуже крихким, при багаторазовому транспортуванні та неправильному встановленні та упаковці втрачає свої товарні властивості.

Повертати тільки в тому ж вигляді, як ви отримували! Зім'яте або розірване ущільнення до повернення не приймається!

Як повертати ущільнення

Повертати на адресу:
НоваПошта: Полтава 22
Укрпошта: Полтава 36014
+380677555557

Отримувач ФОП Орлова Ольга Сергіївна. Доставку сплачує покупець

У посилку вкладіть записку, в якій вказано ваше ПІБ, дату час, номер замовлення, номер телефону в замовленні, причина повернення, якщо це обмін, вкажіть деталі обміну. Накладним платежем повернення не приймаються

Якщо ми отримали вашу посилку, і товар не пошкоджений і без наслідків використання або тестування, кошти буде повернено протягом наступного 1-2 тижня за наданими вами реквізитами.

Реквізити можна надати за контактами