Повернення

Повернення товару

Наш сайт надає в основному товари технічного напрямку. Технічне обслуговування — це складна технічна робота, яка потребує знань, терпіння та завзятості, і на ній неможливо заощадити гроші. Практичні навички та знання вам потрібно отримувати самостійно, і ми за вас це зробити не зможемо. І якщо вам не вдалося відремонтувати свою техніку з першого разу, вам потрібно набратися терпіння, виявити кмітливість, вивчити питання і не шукати винних навколо, крім себе. Неможливо щоб ви при невдачі не зазнавали жодних втрат, це досвід та плата за свою некомпетентність.

Повернення товару здійснюється згідно з чинним законодавством України та у визначений цими правилами час (14 днів).

Якщо деталь спеціальна та складнотехнічна (особливо електроніка) і спеціально була замовлена ​​для вас з-за кордону, повернення не гарантуємо або може здійснюватись лише за домовленістю.
Після підключення та тестування складнотехнічні електронні компоненти техніки до повернення не приймаються.

Якщо ви повертаєте ущільнювач для холодильника, суму компенсації ми зможемо визначити лише після огляду повернення
ТОМУ ЩО
Ущільнення холодильника є дуже крихким, при багаторазовому транспортуванні та неправильному встановленні та упаковці втрачає свої товарні властивості.

Повертати тільки в тому ж вигляді, як ви отримували! Зім'яте або розірване ущільнення до повернення не приймається!

Як повертати ущільнення

Повертати на адресу:
НоваПошта: Полтава 22
Укрпошта: Полтава 36014
+380677555557

Отримувач ФОП Орлова Ольга Сергіївна. Доставку сплачує покупець

У посилку вкладіть записку, в якій вказано ваше ПІБ, дату час, номер замовлення, номер телефону в замовленні, причина повернення, якщо це обмін, вкажіть деталі обміну. Накладним платежем повернення не приймаються

Якщо ми отримали вашу посилку, і товар не пошкоджений і без наслідків використання або тестування, кошти буде повернено протягом наступного тижня за наданими вами реквізитами.

Реквізити можна надати за контактами